Hogy szereztem ingyen csokit

2010.01.03. 09:46

Hogyan is kell ingyen csokit szerezni?

Egy forró nyári napon betértem a boltba és vettem egy Milka csokit, majd hazamentem, kibontottam megettem. Később érezni kezdtem valami furcsa szagot a csomagolás felől és biza óvszer szaga volt! Nem kellett több, írtam valami hülyeséget a Milkának(Kraft Foods), hogy a csomagolás óvszer szagú! 1hét múlva kérték, hogy küldjem el a csomagolást -el is küldtem, majd 3emailben meg is köszönték.
A lényeg: azért van óvszer szaga a csomagolópapírnak, mert latex alapú ragasztót használnak!! - ja és a kompenzációs csomagban kaptam csokit!!! :-)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://pixeltrucsok.blog.hu/api/trackback/id/tr141641283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása